NAUČNI ČASOPIS ZA TEORIJU I PRAKSU BIBLIOTEKARSTVA
ISSN 2217-5563
 

Novi broj


Mirjana Starčević
Institut Servantes Beograd
mirjanastarcevic@hotmail.com

Radmila Janičić
Univerzitet u Beogradu
Fakultet organizacionih nauka
Katedra za marketing menadžment i odnose s javnošću, Beograd
janicic.radmila@fon.bg.ac.rs


Aktivnosti odnosa sa javnošću u Institutu Servantes u Beogradu


Sažetak
Institut Servantes u Beogradu osnovan je 2004. godine i od tada sprovodi redovno aktivnosti odnosa s javnošću. Prema broju posetilaca, polaznika kurseva i članova biblioteke „Hose Jero“, koja je u sastavu centra, zaključuje se da se aktivnosti odnosa s javnošću sprovode uspešno. Rad se bavi kvantitativno-kvalitativnom analizom aktivnosti odnosa s javnošću sprovedenih od septembra 2011. do juna 2012. Zahvaljujući redovnom praćenju medija i sprovođenju anketa kod posetilaca kulturnih događaja i polaznika kurseva, možemo utvrditi koliko aktivnosti odnosa s javnošću doprinose poseti centru. Institut Servantes primenjuje i druge instrumente promocije kao što su unapređenje prodaje, oglašavanje, direktni marketing, ali odnosi s javnošću predstavljaju najvažniju aktivnost integrisanih marketinških komunikacija. Posebnu pažnju posvetićemo sve važnijoj direktnoj komunikaciji koju omogućavaju novi mediji.
Poseban cilj je da se pored precizne analize dijagnostikuju problemi i predlože rešenja koja mogu da se praktično primene u radu centra.
U radu su korišćeni analitičko-sintetički, metod ispitivanja i deskripcije.

Ključne reči:
Institut Servantes, Beograd, odnosi s javnošću, odnosi s medijima, marketing, interna komunikacija, sponzorstvo, hispanska kultura, španski jezik, promocija



Preuzmi pun tekst (173 KB)